Доповідь-відеопрезентація “Управлінський супровід організації та забезпечення роботи зі здібними та обдарованими дітьми”,
Шпота Л.О., ЗДНМР
"Комплексне застосування інструментарію психолого-педагогічних досліджень обдарованих учнів." Лук`яненко Ю.В., соціальний педагог.
Інструментарій
щодо визначення рівня зацікавленості учнів навчальними предметами,
мотивації учнів до участі в інтелектуальних змаганнях
Анкета для вивчення мотивів навчальної діяльності учнів Б.К.Пашнєва// Б.К.Пашнєв «Психодіагностика обдарованості». – Харків, «Основа». – 2007. (Анкета для вивчення мотивів навчальної діяльності учнів)
Опитувальник для вивчення пізнавальної активності учнів// Б.К.Пашнєв «Психодіагностика обдарованості». – Харків, «Основа». – 2007. (Опитувальник вивчення рівня пізнавальної активності учнів)
Методики вивчення ставлення до навчального процесу та навчальних предметів/Особливості дослідження мотивації навчання учнів молодшої школи//Обдарована дитина. – 2006.- № 9.
Определение творческого потенциала учащегося и способа мышления (словарный тест)//Обдарована дитина. -2006. - № 8,10.
Анкети «Чому ти намагаєшся добре вчитися?», «Освітня діяльність учнів», «Самооцінка освітньої діяльності учнів»/Психологічний моніторинг як система інформаційного супроводу навчального процесу// Обдарована дитина. -2006. - № 7.
Діагностична карта діяльності учня//Директор школи. - 2008. - № 31-32. – с.20-21. (Діагностична карта діяльності учнів)
Створення ситуації успіху як один із факторів забезпечення психологічного комфорту для творчого зростання (з досвіду роботи вчителів):
“...Захист позиції…” - Щур А.Ф., вчитель російської мови та літератури.
з досвіду роботи з обдарованими дітьми (переглянути)
“...Творчий-творчому...” - Васильєв В.Б., вчитель правознавства.